Wszelkie reklamacje dotyczące zawartej umowy mogą być składane pod adresem:
e-mail kontakt@spizarniasmakow24.pl
lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy:
Hanna Rosolska ul. Złota 35 62-081 Baranowo.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Kupującego, adres oraz e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: Magazyn dropshipping Bio Planet; 05-084 Leszno; ul. Fabryczna 9B.
W związku z wadą Kupujący może zażądać wymiany na nowy produkt lub odstąpienia od umowy.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Odstąpienie od umowy
Dokonując zakupu na spizarniasmakow24.pl niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, Kupującemu przysługuje (na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Zwracaną rzecz Kupujący zwraca niezwłocznie na adres: Magazyn dropshipping Bio Planet; 05-084 Leszno; ul. Fabryczna 9B , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
Od umowy Kupujący może odstąpić w terminie 14 dni.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Kupującego,;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.