Zwroty i reklamacje

Wszelkie reklamacje dotyczące zawartej umowy mogą być składane pod adresem:

 e-mail  kontakt@spizarniasmakow24.pl

lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy:          

Hanna Rosolska ul. Złota 35 62-081 Baranowo.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko Kupującego, adres oraz e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie obrazujące uszkodzenie.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Magazyn dropshipping Bio Planet; 05-084 Leszno; ul. Fabryczna 9B.

W związku z wadą Kupujący może zażądać  wymiany na nowy produkt lub odstąpienia od umowy.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Odstąpienie od umowy

Dokonując zakupu na spizarniasmakow24.pl niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, Kupującemu przysługuje (na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

Zwracaną rzecz Kupujący zwraca niezwłocznie na adres: Magazyn dropshipping Bio Planet; 05-084 Leszno; ul. Fabryczna 9B , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

Od umowy Kupujący może odstąpić w terminie 14 dni.

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Kupującego,;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Scroll To Top
  • Menu
  • Kategorie
Zamknij
Strona Główna
0 Ulubione

Twój koszyk 0

Zamknij

Twój koszyk jest pusty!

Kontynuuj zakupy