POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin:
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupu oraz dostaw towarów zakupionych przez Klienta w sklepie internetowym Spiżarnia Dębiec prowadzonym w internecie pod domeną www.spizarniadebiec.pl.
- Złożenie przez Klienta zamówienia na stronie www.spizarniadebiec.pl jest równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z Regulaminu i zobowiązuje klienta do ich przestrzegania.
- Sklep Spiżarnia Dębiec prowadzony jest przez: Hanna Rosolska Spiżarnia Smaków z siedzibą w Baranowie, NIP 7822066773, Regon 522742507, adres: Złota 35, 62-081 Baranowo, adres e-mail kontakt@spizarniasmakow24.pl, numer telefonu: 575 690 777
- Wymagania techniczne:
- Do korzystania z usług www.spizarniadebiec.pl niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu komórkowego. W celu prawidłowego funkcjonowania serwisu, komputer użytkownika musi mieć włączoną opcję obsługi plików typu „cookie”.
I ZAKUPY
- Działalność:
Sklep www.spizarniadebiec.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internetowej. Jedyną stronę internetową, przez którą można składać zamówienia jest www.spizarniadebiec.pl - Obszar działania:
www.spizarniadebiec.pl umożliwia transport i dostawę wszystkich pozycji produktowych oferowanych na stronie internetowej www.spizarniadebiec.pl na terenie całego Poznania oraz wybranych miejscowości przylegających do granic administracyjnych miasta Poznania transportem wewnętrznym firmy Hanna Rosolska Spiżarnia Smaków lub za pośrednictwem firmy kurierskiej, z którą została zawarta stosowna umowa. Powyższy transport obejmuje zarówno wyroby gotowe jak i produkty świeże - Kupujący:
Ze strony wwwspizarniadebiec.pl mogą korzystać:- wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych;
- osoby prawne;
- jednostki organizacyjne, którym przepisy szczególne przyznają osobowość prawną.
- Ceny:
Ceny towarów oraz koszty dostawy pojawiające się na stronie internetowej www.spizarniadebiec.pl są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich. - Oferta handlowa:
Zamówienie złożone przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Wysłanie przez www.spizarniadebiec.pl wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakresu realizowanego zamówienia stanowi przyjęcie oferty w możliwym do realizacji zakresie. Obecność produktów na stronie internetowej Sklepu nie jest jednoznaczna z dostępnością towaru w magazynie i możliwością realizacji zamówienia. Potwierdzenie zakresu realizowanego zamówienia będzie obejmowało informację na temat sprzedawanego asortymentu zgodnie z treścią art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz.U.2020.287. ze zm.). - Umowa sprzedaży i cena obowiązująca:
Dokument sprzedaży jest zawsze zgodny z obowiązującą w chwili akceptacji zamówienia przez Kupującego ceną sprzedaży, bez względu na wybrany termin dostawy. - Przy składaniu zamówienia kupujący jest informowany czy towar może być dostarczony do kupującego, czy może zostać zakupiony tylko w opcji odbioru osobistego.
- Realizacja dostawy może być wykonana za pośrednictwem własnego transportu jak i za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszt dostawy uzależniony jest zarówno od wysokości zamówieni jak i odległością do miejsca docelowego dostawy. Każdorazowy koszt dostawy będzie wyliczany dla każdego kolejnego zamówienia i będzie on przekazywany do wiadomości kupującemu przed akceptacją przez kupującego zamówienia.
II ZAMÓWIENIE KLIENTA
- Składanie i akceptacja zamówienia:
Zamówienie składa się wybierając z asortymentu znajdującego się na stronie internetowej www.spizarniadebiec.pl Wkładanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „Do koszyka”. Akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Potwierdzam zakup”. Realizacja zamówienia możliwa jest zarówno po wcześniejszej rejestracji Klienta na stronie www.spizarniadebiec.pl jak i bez niej. - Przyjęcie zamówienia:
- Przyjęcie zamówienia Klienta zostaje potwierdzone drogą mailową.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub w formie sms-a
- Możliwość anulowania zamówienia:
- Klient może anulować zamówienie.
- Anulacja zamówienia musi wpłynąć do sklepu telefonicznie lub mailowo tego samego dnia (do godziny 12:00), kiedy zamówienie zostało złożone.
- Prawo odstąpienia od umowy:
- Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od dostawy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru towaru przez Klienta, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy za wyjątkiem produktów świeżych, dla których weryfikacja jakości powinna się odbyć bezpośrednio przy odbiorze dostawy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować www.spizarniadebiec.pl drogą telefoniczną lub mailową.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Załącznik nr 1 do regulaminu stanowi pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy oraz wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który należy wypełnić i przesłać na adres lub maila należącego do www.spizarniadebiec.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie niezmienionym. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktów, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Spiżarnia Dębiec została poinformowana o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności zostanie uzgodniony z Klientem w każdym – Klient nie ponosi żadnych opłat
w związku z tym zwrotem.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt wyprodukowany w sposób indywidualny na życzenie Klienta
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt mający krótki termin przydatności do spożycia (mięso, wędliny, nabiał, warzywa i owoce);
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w oryginalnym i zabezpieczonym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić do producenta
- W każdym przypadku sprzedaży towaru objętego wyjątkami opisanymi w pkt. g powyżej konsument będzie poinformowany drogą mailową.
- Termin realizacji dostawy:
- Orientacyjny termin realizacji dostawy jest podany przy zamawianym produkcie na stronie www.spizarniadebiec.pl, szczegółowy termin realizacji jest ustalany indywidualnie drogą telefoniczną.
Połącznie inicjowane jest bezpośrednio przez operatora dostarczającego zakupione produkty (firma kurierska lub własny transport)
- W przypadku nie podania preferencji dotyczących terminu przez Zamawiającego, dostawa zostanie dostarczona w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych w zależności od godziny zamówienia (oprócz niedziel i świąt).
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Dni wolne:
Sklep www.spizarniadebiec.pl nie realizuje zamówień w niedziele i dni świąteczne oraz w poniedziałki, jednocześnie zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia sklepu. - Miejsce i termin dostarczenia zakupów:
W zależności od preferencji Klienta zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres w Poznaniu i podanych lokalizacjach w okolicy Poznania. Termin dostawy określony w procesie akceptacji zamówienia – o każdorazowej możliwości opóźnienia w realizacji dostawy Klient zostanie niezwłocznie poinformowany drogą telefoniczną (w pierwszej kolejności) lub mailową - Odmowa realizacji zamówień:
Sklep www.spizarniadebiec.pl zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:- Istnieją wyraźne trudności z ustaleniem tożsamości osoby składającej zamówienie;
- Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez www.spizarniadebiec.pl za wymagające potwierdzenia w sytuacji konieczności zmiany terminu dostawy lub składu zamówionych towarów;
- Klient nie przestrzega zasad Regulaminu.
- Faktura:
- Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon, obejmujące dostarczane pozycje zamówienia. Klient upoważnia www.spizarniadebiec.pl do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.
- Aby otrzymać fakturę VAT, Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu rejestracyjnym nazwę firmy oraz NIP.
III PŁATNOŚCI
- Sposoby płatności:
Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:- Przelewem przed realizacją zamówienia, lub
- Gotówką za pobraniem przy dostawie własnej lub
- Gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie www.spizarniadebiec.pl.
- Rozliczanie niedopłat lub nadpłat:
- Sklep www.spizarniadebiec.pl oferuje do sprzedaży produkty o zmiennej wadze. Wskazane na stronie wagi produktów są wagami orientacyjnymi, a obsługa www.spizarniaebiec.pl dołoży wszelkich starań, aby finalne wagi zamówionych artykułów były maksymalnie zbliżone do orientacyjnych wag produktu. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi. Zarówno waga produktu, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie. Klient zamawiając produkt o zmiennej wadze akceptuje jego ostateczną cenę.
- W przypadku stwierdzenia nadpłaty czy konieczności zwrotu środków klientowi, sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku stwierdzenia niedopłaty, wynikającej z finalnej wagi opakowań Klient ma obowiązek uregulowania różnicy w cenie na rzecz www.spizarniadebiec.pl przy odbiorze lub za pomocą płatności elektronicznych celem finalizacji zamówienia i dokonania odbioru zamówionych produktów. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na uregulowanie niedopłaty, zamówienie zostanie anulowane, a www.spizarniadebiec.pl dokona zwrotu dokonanej na poczet realizacji zamówienia wpłaty w terminie 14 dni roboczych od dnia rezygnacji z zamówienia.
- W przypadku nadpłaty pieniądze zostaną zwrócone Klientowi na wskazane przez niego konto w terminie 3 dni roboczych od stwierdzenia zaistnienia takiego zdarzenia.
- Podmiot świadczący obsługę płatności online:
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Tpay – płatności online - Dostępne formy płatności:
- Przelew on-line
- Pobranie;
- Płatność przy odbiorze kartą lub blik
- Sklep www.spizarniadebiec.pl obsługuje płatności następującymi kartami płatniczymi:
- Visa;
- Visa Electron;
- Mastercard;
- MasterCard Electronic;
IV DOSTAWA
- Dostawca:
Dostawca zostawia zamówienie osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta. Dostawca nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych odbiorcy towaru. - Odmowa przyjęcia zamówienia: ·Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu.
REKLAMACJE I ZWROTY
- W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru, ewentualnie obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, nie później niż w terminie 3 dni od dostarczenia zamówienia.
W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się z www.spizarniadebiec.pl mailowo pod adresem kontakt@spizarniasmakow24.pl lub telefonicznie pod numerem 575 690 777
- Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
- Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.
- Sklep www.spizarniadebiec.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem na stronie internetowej www.spizarniadebiec.pl nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.
- Prawem właściwym dla umowy pomiędzy www.spizarniadebiec.pl a Klientem będącym osobą fizyczną, której przedmiotem są usługi świadczone przez www.spizarniadebiec.pl na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez www.spizarniadebiec.pl będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Obowiązek podawania prawdziwych informacji:
Klient korzystający z usług www.spizarniadebiec.pl ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Zamówienia zawierające powyższe treści nie będą realizowane. www.spizarniadebiec.pl nie ponosi odpowiedzialności za podawanie takich treści. - Dostarczenie wiadomości email:
Sklep www.spizarniadebiec.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych. - Refundacje:
W przypadku odmowy realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Regulaminu lub w przypadku anulowania przez Klienta zamówienia wcześniej opłaconego zgodnie z procedurą przewidzianą niniejszym regulaminem sklep www.spizarniadebiec.pl dokona pełnego zwrotu należnej kwoty na konto wskazane mailowo przez Klienta lub poprzez użycie tej samej metody płatności jakiej użył klient. - Dane osobowe:
- Rejestrując się w serwisie www.spizarniadebiec.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez firmę www.spizarniadebiec.pl jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień oraz komunikacji z Klientem.
- Wypełniając obowiązek, o którym mowa w art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm.) (dalej: RODO), informujemy, że:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest Spiżarnia Dębiec Hanna Rosolska NIP: 7822066773 REGON: 522742507
- Z Administratorem można się kontaktować pisemnie na adres Baranowo, ul. Złota 35 62-081 lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@spizarniasmakow24.pl
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
- 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy – dotyczy osób, z którymi Administrator zawarł umowę sprzedaży oraz osób, które zgłosiły żądanie podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy;
- 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią – dotyczy osób, których dane osobowe zostały przekazane Administratorowi w związku z umową sprzedaży, a także osób, które nie są klientami Administratora i kontaktują się z Administratorem poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie internetowej www.spizarniadebiec.pl, poprzez pocztę elektroniczną lub poprzez pocztę tradycyjną.
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
- w celu sprzedaży internetowej towarów oraz dostawy zakupionych towarów w ramach prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej.
- Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora polegają na sprzedaży internetowej towarów i dostawie towarów na rzecz swoich klientów.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być pracownicy Administratora, podmioty świadczące na rzecz Administratora w szczególności usługi telekomunikacyjne, informatyczne i księgowe oraz inne podmioty, które muszą zostać dopuszczone do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu należytego wykonania umowy sprzedaży i dostawy towarów.
- Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, datę urodzenia, nr NIP.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat dla celów rozliczeń prawno – podatkowych.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
- Żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
- Żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- Żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych;
- Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- Przenoszenia Pani/Pana danych osobowych;
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne i jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- W razie stwierdzenia niezgodności swoich danych ze stanem faktycznym, Klient może samodzielnie dokonać ich korekty na stronie internetowej www.spizarniadebiec.pl po uprzednim zalogowaniu się. Klient może zażądać usunięcia swoich danych osobowych poprzez wysłanie takiego żądania z konta email podanego w procesie rejestracji. www.spizarniadebiec.pl zastrzega sobie możliwość telefonicznego kontaktu z Klientem w celu weryfikacji autentyczności takiego żądania.
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie e-maili bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia złożonego przez Klienta oraz dotyczących technicznych zmian na jego koncie.
- Sklep www.spizarniadebiec.pl w żadnej sytuacji nie będzie wysyłać e-maili z prośbą o weryfikację danych klienta lub o ponowne zarejestrowanie się na stronie hwww.spizarniadebiec.pl przez podany w wiadomości odsyłacz do strony internetowej. www.spizarniadebiec.pl nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania przez Klienta danych na stronach internetowych imitujących witrynę www.spizarniadebiec.pl
- Warunkiem korzystania z witryny www.spizarniadebiec.pl jest zapoznanie się, zaakceptowanie i przestrzeganie przez klienta treści Regulaminu i treści Polityki Prywatności.